Dag 26 – Rondje om het eiland en voorchillen voor HET feest.

By August 4, 2012Uncategorized

Met de handen nog ligt vettig van de aftersun komt hier de blog van dag 26!

Na een zeer relaxed ontbijt aan het strand zijn we vandaag weer op weg geweest.
Een land verkennen doen we gemiddeld een 2 weken, een eiland hebben er vandaag binnenste buiten gedraaid in een paar uur. Voor de 7e keer deze vakantie hebben we scooters gehuurd. Best jammer dat het de snelste tot nu waren want op een eiland waar meer toeristen dan locals een huren is het 10x harder oppassen. Maar gezien het feit dat ik nog kan typen kan ik stellen dat we het overleefd hebben.

Gisteren was het niet dampend heet, vrij veel bewolking, vandaag niet. Laat ik me nu net gisteren flink hebben ingesmeerd en vandaag niet. Zelf niet de zonnebrand mee in de rugzak waar die al 25 dagen zit… Het was dus goed warm op weg en na een stop bij het view point reden we naar een waterval.

Hier sloeg het massatoerisme bunkerhard toe. De vorige watervallen was echt klauteren, nu over een aangelegd pad naar boven…

Hierna was het tijd om een privéstrand op te zoeken. Op een eiland niet verdomd moeilijk, minst drukke deel van het eiland opzoeken en dan naar de kust rijden. Binnen korte tijd hadden we eentje. Na de nodige foto’s en ook gewoon wat tijd relaxen konden we verder. Met een tussenstuk voor een hamburger hebben we de rest van de middag het volgende gedaan:

Niks dus:)! Voor vanavond staat echter de Full Moon Party op het programma dus de bespaarde energie gaat nog van pas komen om 9 worden we opgehaald door een bus die ons als het goed is afzet bij een speedboat, als het wederom goed is eentje met minimaal 400pk om snel op Koh Phan Gan te zijn:)!